Третя теза

В нинішній системі діє страшенно облудний і шкідливий принцип розподілу влади на окремі гілки, такі як Законодавча (Верховна Рада) та Виконавча гілка (Президент і Уряд). Прикриваючись цим принципом, влада створює ілюзію, наче Закони приймає якась партійна більшість, а виконувати їх зобов’язує Уряд. А, насправді все працює інакше . Кожен черговий президент приводить в Верховну Раду свою фракцію нардепів, і якщо у нього їх бракує для більшості, то шляхом підкупу і корупційних домовленостей він добирає голоси нардепів з інших партій чи фракцій. Тільки після цього створюється влада, котра здатна хоч якось функціонувати. Таким чином, насправді, фактично законодавча влада завжди належить тільки одній людині, і при цьому її роль у даному кримінальному процесі прихована від людського ока. Народний Гетьманат відродить принцип цілісності влади, та справжню дорадчу та контролюючу роль Верховної Ради при Гетьмані України. Разом з цим, маємо позбутись цілої верстви дорогих соціальних паразитів,- “народних депутатів”, цих темних конячок партійщини . Насправді, нардепи представляють лише своїх прихованих справжніх господарів,- олігархів або іноземні спецслужби. І паразити ці існують в той час коли у громадян вже сьогодні існують їх правдиві представники, котрих люди вже наділили владою,- це Голови місцевого самоврядування. Народний Гетьманат вважає, що саме діючі Голови місцевої влади, міські Голови та Голови обласних рад повинні входити до Верховної Ради, яка діятиме при Гетьмані України. Саме вони є найближчими до людей і знають, які проблеми потребують адміністративного або законодавчого втручання Державної влади на чолі з Гетьманом.